ARIES Transilvania logo
  • OI2.0banner

  • banner online-02

  • itechsylvania web header

  • iTechsylvania Aries Transilvania

  • itechsylvania cluster web header

  • IT Study

Achiziţii

27 octombrie 2015

ACHIZIŢIE CURS VÂNZARI

Nume contractor: MTG GREEN SRL Atribuit

Data contract: 02.11.2015
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 8.000,00

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra pentru servicii de formare pentru curs de vanzari adresat personalului angajat din companiile membre ale clusterului iTech Transilvania by ARIES Transilvania.

Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

  • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii;
  • Plata se va efectua in termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de receptie de catre ambele parti.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

La cerere, va putem pune la dispozitie materiale referitoare la proiectul nostru printr-o solicitare la numarul de telefon 0724646103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

Cu stima,

Bianca Muntean
Manager de proiect
20 octombrie 2015

ACHIZIŢIE SERVICII PRELIMINARE OBŢINERE CERTIFICARE ESCA SILVER LABEL

Nume contractor: Inno Consult SRL Atribuit

Data contract: 28.10.2015
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 13.975,00

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra pentru Servicii preliminare pentru obtinerea certificarii ESCA Silver label in excelenta managementului de cluster în cadrul proiectului Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania.

Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

  • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii.
  • Plata se va efectua in termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de receptie de catre ambele parti.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

Mai multe detalii privind construirea ofertei puteti obtine la numarul de telefon 0724646103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

Cu stima,

Bianca Muntean
Manager de proiect
9 octombrie 2015

ACHIZIŢIE CURS AGILITATE ORGANIZAŢIONALA

Nume contractor: iQuest Consulting SRL Atribuit

Data contract: 27.10.2015
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 11.482,40

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra pentru servicii de formare curs Agilitate Organizationala pentru membrii clusterului iTech Transilvania by ARIES Transilvania.

Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

  • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

Mai multe detalii privind cererea de oferta puteti obtine la numarul de telefon 0724646103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

Cu stima,

Bianca Muntean
Manager de proiect
5 octombrie 2015

ACHIZIŢIE CURS TOP MANAGEMENT

Nume contractor: GEA STRATEGY & CONSULTING S.A Atribuit

Data contract: 14.10.2015
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 14.945,45

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra pentru servicii de formare pentru cresterea competentelor in managementul si promovarea clusterelor adresat personalului cu functii de top management din companiile membre ale clusterului iTech Transilvania by ARIES Transilvania.

Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

  • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

Mai multe detalii privind construirea ofertei puteti obtine la numarul de telefon 0724646103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

Cu stima,

Bianca Muntean
Manager de proiect
5 octombrie 2015

ACHIZIŢIE PLAN ACTIUNI

Nume contractor: GEA STRATEGY & CONSULTING S.A Atribuit

Data contract: 12.10.2015
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 8.500,00

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra de Servicii de realizare a Planului de actiuni 2016-2017 pentru asigurarea sustenabilității activităților derulate în cadrul proiectului Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania.

Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

  • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii.
  • Plata se va efectua in termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de receptie de catre ambele parti.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

La cerere, va putem pune la dispozitie materiale referitoare la proiectul nostru printr-o solicitare la numarul de telefon 0724646103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

Cu stima,

Bianca Muntean
Manager de proiect
1 octombrie 2015

ACHIZIŢIE SEMINAR ÎN SCOPUL CREŞTERII ÎNCREDERII ÎNTRE MEMBRII CLUSTERULUI, MOTIVARII ŞI CO-INTERESĂRII ACESTORA ÎN PROIECTELE CLUSTERULUI iTECH TRANSILVANIA

Nume contractor: GEA STRATEGY & CONSULTING S.A Atribuit

Data contract: 9.10.2015
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 9.380,00

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra pentru seminar – pentru angajații din firmele membre ale clusterului iTech Transilvania, în scopul creșterii încrederii între membrii clusterului, motivării și co-interesării acestora în proiectele clusterului by ARIES Transilvania.

Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

  • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

Mai multe detalii privind construirea ofertei puteti obtine la numarul de telefon 0724646103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

Cu stima,

Bianca Muntean
Manager de proiect
25 septembrie 2015

ACHIZIŢIE SERVICII DE AUDITARE FINANCIARA

Nume contractor: Fătăcean I GheorgheAtribuit

Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 2000,00

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra de servicii de auditare financiara, în cadrul proiectului Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania.

Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

  • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii.
  • Plata se va efectua in termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de receptie de catre ambele parti.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

La cerere, va putem pune la dispozitie materiale referitoare la proiectul nostru printr-o solicitare la numarul de telefon 0724646103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).



Cu stima,

Bianca Muntean
Manager de proiect
3 septembrie 2015

ACHIZIŢIE CURS RESURSE UMANE

Nume contractor: ASCENDIS CONSULTING S.R.L.Atribuit

Data contract: 14.09.2015
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 12.853,00

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra pentru servicii de formare curs de Resurse Umane pentru membrii clusterului iTech Transilvania by ARIES Transilvania.

Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

  • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii.




Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

Mai multe detalii privind cererea de oferta puteti obtine la numarul de telefon 0724646103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).



Cu stima,

Bianca Muntean
Manager de proiect
17 august 2015

ACHIZITIE SERVICII AFERENTE ACTIVITATILOR DE CONSTRUIRE IMAGINE (BRANDING)

Nume contractor: AMM Design SRL Atribuit

Data contract: 24.08.2015
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 9.982

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra de servicii aferente activităților de construire de imagine (branding) la nivel național şi European- materiale de promovare a clusterului astfel:

  • Agende personalizate cluster iTech Transilvania (150 buc)
  • Carti de vizita (550 buc)
  • Zaruri antistress (100 buc)
  • Pixuri slim gravate (150 buc)
  • Pixuri Rio (150buc)
  • Insigne metalice rotundeb (40 buc)
  • Text Marker colorate (100 buc)

Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

  • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii.
  • Plata se va efectua in termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa de catre ambele parti.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

Va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra pana la data de 21 august 2015, ora 17.00.

Mai multe detalii privind cererea de oferta puteti obtine la numarul de telefon 0724646103, persoa de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

Cu stima,

Bianca Muntean
Manager de proiect
10 august 2015

ACHIZIŢIE APARAT FOTO

Nume contractor: Online Software Systems SRL Atribuit

Data contract: 26.08.2015
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 2.375,32

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra de aparat foto care sa aiba minim urmatoarele accesorii:

  • Card Memorie de cel putin 32 GB
  • Memory stick personalizat (120 buc.)

Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

  • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii.
  • Plata se va efectua in termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa de catre ambele parti.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

La cerere, va putem pune la dispozitie materiale referitoare la proiectul nostru printr-o solicitare la numarul de telefon 0724646103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

Cu stima,

Bianca Muntean
Manager de proiect
7 august 2015

ACHIZIŢIE MATERIALE TARGURI

Nume contractor: AMM Design SRL Atribuit

Data contract: 14.08.2015
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 16.988,00

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra pentru urmatoarele servicii de realizare materiale pentru participarea la târguri, expoziții și misiuni economice :

  • Pix plastic personalizat (200 buc.)
  • Pix metallic personalizat (250 buc.)
  • Brosura proiect iTech Transilvania limba romana (250 buc.)
  • Brosura proiect iTech Transilvania limba engleza (175 buc.)
  • Mapa proiect iTechTransilvania (300 buc.)
  • Roll-up banner proiect iTech Transilvania (2 buc.)
  • Memory stick personalizat (120 buc.)

Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

  • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii.
  • Plata se va efectua in termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa de catre ambele parti.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

Mai multe detalii privind cererea de oferta puteti obtine la numarul de telefon 0724646103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

Cu stima,

Bianca Muntean
Manager de proiect
04 august 2015

ACHIZIŢIE SERVICII DE CONSULTANŢĂ PENTRU REALIZAREA DE STUDII DE PIAŢĂ ŞI PLANURI DE MARKETING

Nume contractor: Duminica SRL Atribuit

Data contract: 14.08.2015
Moneda contract: RON
Valoare contract cu TVA: 52.824

În atenţia firmelor interesate

Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastră de servicii de consultanţă pentru realizarea de studii de piaţă şi planuri de marketing astfel:

  • 6 planuri de marketing destinate IMM-urilor din cluster;
  • 6 rapoarte de consultanţă în dezvoltarea pieţelor, creşterea productivităţii, dezvoltarea produselor destinate IMM-urilor din cluster 1

Planul de marketing va conţine minim următoarele elemente:

  • analiza pieţei IT din România
  • analiza celor 6 IMM-uri în contextul pieţei IT din România
  • plan de acţiuni de marketing ulterior studiului
  • recomandări de buget
  • Raportul de consultanţă în dezvoltarea pieţelor, creşterea productivităţii, dezvoltarea produselor destinate IMM-urilor dincluster va conţine minim următoarele elemente:

    1.Situaţia actuală a pieţei IT din Romania:
    • numărul de companii
    • numărul de angajaţi
    • nivel de salarizare
    • tehnologii şi domenii de activitate
    • segmentări pe zonele geografice
    • etc.
    2.Poziţionarea celor 6 IMM-uri în peisajul pieţei actuale. 3.Identificarea de tendinţe şi trend de piaţă pentru următorii 3 ani

    Pentru construirea ofertei de preţ va rugăm să aveţi în vedere urmatoarele detalii:

    • Preţurile vor fi exprimate în LEI, inclusiv TVA.
    • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării.

    Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă şi a procesului verbal de prestare servicii de către ambele părţi.

    Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

    Vă rugăm să ne transmiteţi oferta dumneavoastră pânăla data de 11 August 20155 , ora 17:00.

    Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0724.646.103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

    Cu stimă,

    Bianca Muntean
    Manager de proiect
    02 iunie 2015

    ACHIZIŢIE SERVICII DE CONSULTANŢĂ DESCHIDERE FILIALA

    Nume contractor: Hygia Consult S.R.L Atribuit

    Data contract: 12.08.2015
    Moneda contract: RON
    Valoare contract cu TVA: 1.000

    În atenţia firmelor interesate

    Stimată Doamnă/Stimate Domn,

    Vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastră de servicii de comunicare şi întărire a cooperării cu parteneri interni şi externi – consultanta in vederea deschiderii unei filiale – punct de contact la Oradea, în cadrul proiectului Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTechsylvania.

    Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

    • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
    • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii;
    • Plata se va efectua in termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de receptie de catre ambele parti.

    Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTechsylvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

    La cerere, va putem pune la dispozitie materiale referitoare la proiectul nostru printr-o solicitare la numarul de telefon 0724.646.103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

    Cu stimă,

    Bianca Muntean
    Manager de proiect
    18 mai 2015

    ACHIZIŢIE SERVICII DE REALIZARE MATERIALE PENTRU PARTICIPAREA LA TÂRGURI, EXPOZIŢII ŞI MISIUNI ECONOMICE – STAND EXPOZIŢIONAL

    Nume contractor: AMM Design SRL Atribuit

    Data contract: 22.05.2015
    Moneda contract: RON
    Valoare contract cu TVA: 4.473,92

    În atenţia firmelor interesate

    Stimată Doamnă/Stimate Domn,

    Vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastră pentru realizarea unui expoziţional care să conţină următoarele elemente:

    • Perete mobil din material textil şi structura uşoară (de aluminiu sau similar)
    • Stand pentru broşuri 1
    • Mini birou modular personalizabil 1

    Vă vom furniza designul la cerere.

    Pentru construirea ofertei de preţ va rugăm să aveţi în vedere urmatoarele detalii:

    • Preţurile vor fi exprimate în LEI, inclusiv TVA.
    • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării.

    Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă şi a procesului verbal de prestare servicii de către ambele părţi.

    Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTechsylvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

    Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0724.646.103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

    Cu stimă,

    Bianca Muntean
    Manager de proiect
    25 martie 2015

    ACHIZIŢIE AFERENTĂ ACTIVITĂŢILOR DE CONSTRUIRE DE IMAGININE (BRANDING) LA NIVEL NAŢIONAL ŞI EUROPEAN – MANUAL DE IDENTITATE VIZUALĂ A CLUSTERULUI

    Nume contractor: AMM Design SRL Atribuit

    Data contract: 23.04.2015
    Moneda contract: RON
    Valoare contract cu TVA: 4.898

    În atenţia firmelor interesate

    Stimată Doamnă/Stimate Domn,

    Clusterul iTechsylvania by Aries Transilvania este cluster emergent in domeniul formării resurselor umane pentru sentorul tehnologiilor avansate care are în vedere întărirea capacităţii instituţionale a acestuia, prin integrarea IMM-urilor în această structură cu scopl de a le îmbunătăți competitivitatea pe piaţa globală. Pentru promovarea pe piata interna si internationala, clusterul iTechsylvania are nevoie de o identitate unica si bine definita. In acest sens, va rugam sa ne prezentati oferta dumneavoastra pentru servicii aferente activităților de construire de imagine (branding) la nivel național şi european – Manual de Identitate Vizuala a clusterului, care sa contina urmatoarele elemente:
    • Logo
    • Culori folosite
    • Reguli de utilizare
    • Propuneri birotica
    • Reguli de folosire compusa

    Pentru construirea ofertei de preţ va rugăm să aveţi în vedere urmatoarele detalii:

    • Preţurile vor fi exprimate în LEI, inclusiv TVA.
    • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării.
    • Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă şi a procesului verbal de prestare servicii de către ambele părţi.

    Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTechsylvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

    Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0724.646.103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

    Cu stimă,

    Bianca Muntean
    Manager de proiect
    30 septembrie 2014

    ACHIZIŢIE SERVICII DE PROMOVARE ON-LINE, DEZVOLTAREA DE PAGINĂ WEB

    Nume contractor: SEONID STUDIO S.R.L Atribuit

    Data contract: 03.10.2014
    Moneda contract: RON
    Valoare contract cu TVA: 9.975,80

    În atenţia firmelor interesate

    Stimată Doamnă/Stimate Domn, Clusterul iTechsylvania by Aries Transilvania este cluster emergent in domeniul formării resurselor umane pentru sentorul tehnologiilor avansate care are în vedere întărirea capacităţii instituţionale a acestuia, prin integrarea IMM-urilor în această structură cu scopl de a le îmbunătăți competitivitatea pe piaţa globală.

    Proiectarea websiteului iTechsylvania by Aries Transilvania trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

    • Servicii de hosting;
    • Concept de design smart, user-friendly care să inspire încredere, transparenţă si care să se adapteze la interfeţele mobile şi a tabletelor;
    • Varianta in limba romană şi în limba engleză a site-ului;
    • O arhitectură de linkuri bine-gândită, pentru a uşura traseul utilizatorului în site şi funcţionalitatea de căutare în site;
    • Crearea paginilor de destinaţie astfel încât să fie atractive, prezentate ca parte a unui întreg (să păstreze un aspect unitar, familial, pentru a asigura sentimentul de continuitate);
    • Instalarea unui sistem de administrare a conţinutului care să fie uşor de folosit;
    • Integrarea de conţinut de tip text şi imagine în arhitectura de linkuri şi în parcursul utilizatorului în site si optimizare;
    • Crearea unui formular de contact care să trimită mesajul vizitatorului din site pe adresa de e-mail
    • Promovarea on-line pe perioada de implementare a proiectului iTech Transilvania.

    Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

    Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0724.646.103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).

    Cu stimă,

    Bianca Muntean
    Manager de proiect
    16 septembrie 2014

    ACHIZIŢIE MATERIALE PROMOTIONALE

    Nume contractor: Cristalprint SRLAtribuit

    Moneda contract: RON
    Valoare contract cu TVA: 4197,40

    În atenţia firmelor interesate

    Stimată Doamnă/Stimate Domn,

    Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne transmite oferta dumneavoastra de materiale promotionale, în cadrul proiectului Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTechsylvania astfel:

    • Mapa, A4, folie mapa, color (400 buc)
    • Brosura, min.16 pag+coperta, color (150 buc)

    Pentru construirea ofertei de pret va rugam sa aveti in vedere si urmatoarele detalii:

    • Preturile vor fi exprimate in LEI cu TVA inclus;
    • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertarii.
    • Plata se va efectua in termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de receptie de catre ambele parti.

    Achiziţia se face în cadrul proiectului „ Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTechsylvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

    La cerere, va putem pune la dispozitie materiale referitoare la proiectul nostru printr-o solicitare la numarul de telefon 0724646103, persoana de contact Ioana Sbarcea ( ioana.sbarcea@aries-transilvania.ro ).



    Cu stima,

    Bianca Muntean
    Manager de proiect
    17 iunie 2014

    ACHIZIŢIE SERVICII AFERENTE ACTIVITĂŢII DE ORGANIZARE WORK-SHOPURI / SEMINARII CU SCOPUL FACILITĂRII SCHIMBULUI DE EXPERIENŢĂ (KNOWLEDGE TRANSFER) ŞI CREŞTERII ÎNCREDERII ÎNTRE MEMBRII CLUSTERULUI

    Nume contractor: Exclusiv Catering SRL Atribuit

    Data contract: 20.06.2014
    Moneda contract: RON
    Valoare contract cu TVA: 1.000,00

    În atenţia firmelor interesate
    Stimată Doamnă/Stimate Domn,

    Vă rugăm să ne transmiteţi oferta Dvs. pentru următoarele produse:

    • Închiriere sală (min 30- max 50 persoane) + sonorizare 1
    • Catering (min 30- max 50 persoane) 1

    Pentru construirea ofertei de preţ, vă rugăm să aveţi în vedere şi următoarele detalii:

    • Preţurile vor fi exprimate în LEI, inclusiv TVA.
    • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării.

    Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă şi a procesului verbal de prestare servicii de către ambele părţi.

    Oferta d-voastră trebuie să fie datată, semnată, ştampilată şi elaborată în limba Română.

    Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

    Vă rugăm să ne transmiteţi oferta D-voastră până la data de 19 iunie 2014, ora 17.00.

    Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0740.373.658, persoana de contact Cristina Alexa ( aries.transilvania@gmail.com).

    Cu stimă,
    Bianca Muntean
    Manager de proiect

    03 iunie 2014

    ACHIZIŢIE OBIECTE DE INVENTAR, FURNITURI DE BIROU ŞI MATERIALE CONSUMABILE

    Nume contractor: Birotica UDP SRL Atribuit

    Data contract: 17.06.2014
    Moneda contract: RON
    Valoare contract cu TVA: 1.000,13

    În atenţia firmelor interesate
    Stimată Doamnă/Stimate Domn,

    Vă rugăm să ne transmiteţi oferta Dvs. pentru următoarele produse:

    • Cod Denumire articol – U/M buc
    • BIBLIORAFT – BUC 60
    • DOSAR PLASTIC – BUC 150
    • HÂRTIE COPIATOR A4 – TOP 200
    • SEPARATOARE CARTON – SET 10
    • PERFORATOR mare – BUC 1
    • Bloc notes – BUC 200
    • FOLIE PROTECŢIE A4 – BUC 25
    • FOARFECĂ – BUC 1
    • NOTES ADE 75X75MM – BUC 20
    • NOTES ADE 50X40MM – BUC 20
    • TUŞ ŞTAMPILĂ 30ML – BUC 2
    • Agrafe birou mijlocii – cutie 5
    • ADEZIV SOLID 40GR – BUC 5
    • CREION M0.5/0.7 MM – BUC 10
    • MINE CREION M0.5/0.7 – BUC 20
    • PIX CU RADIERĂ – BUC 5
    • PIX CU MEC OFFICE – BUC 100
    • MINE PIX X20 – BUC 50
    • PIX UNICĂ FOL – BUC 150
    • MOUSE – BUC 3
    • marker permanent subţire – BUC 10
    • marker flipchart – SET 10
    • plicuri mari burduf – BUC 30
    • plicuri mari – BUC 30
    • CD-R OMEGA – BUC 100
    • DVD-R OMEGA – BUC 100
    • hârtie flipchart – BUC 25
    • capse medii – cutie 10
    • capsator – BUC 1
    • Huse laptop – BUC 2
    • Memory stick – BUC 4
    • Tonner multifunction – BUC 10
    • PLIC CD – BUC 200

    Pentru construirea ofertei de preţ, vă rugăm să aveţi în vedere şi următoarele detalii:

    • Preţurile vor fi exprimate în LEI fără TVA.
    • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării.
    • Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă. Livrarea se va face în funcţie de necesităţile achizitorului.

    Oferta d-voastră trebuie să fie datată, semnată, ştampilată şi elaborată în limba Română.

    Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTechsylvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

    Vă rugăm să ne transmiteţi oferta D-voastră până la data de 5 iunie 2014, ora 17.00.

    Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0724-646103, persoana de contact Ioana Sbarcea (aries.transilvania@gmail.com).

    Cu stimă,
    Bianca Muntean
    Manager de proiect

    03 iunie 2014

    ACHIZIŢIE APARATURĂ BIROTICĂ, MOBILIER, ECHIPAMENTE ŞI PERIFERICE DE CALCUL

    Nume contractor: RED DOT SRL Atribuit

    Data contract: 10.06.2014
    Moneda contract: RON
    Valoare contract cu TVA: 17.998,89

    În atenţia firmelor interesate
    Stimată Doamnă/Stimate Domn,

    Vă rugăm să ne transmiteţi oferta Dvs. pentru următoarele produse:

    • Laptop tip 1 – 2 buc.
    • Procesor Intel Core i5 sau echivalent
    • Display 15.6″ antireflexie
    • HDD minim 500 GB 7200 rpm
    • Memorie minim 4 GB DDR3 1600 Mhz
    • Webcam – da
    • Bluetooth – da
    • Reţea 10/100/1000 şi Wireless
    • Placă video Integrată
    • Extensii 4 x USB 3.0, 1 x DisplayPort, 1 x VGA, 1 x alimentare, 1 x RJ-11 (modem), 1 x RJ-45, 1 x conector andocare, 1 x serial, 1 x cititor de carduri media
    • Licenţe Windows 7 Pro 64 sau echivalent
    • Office Home & Business sau echivalent
    • Laptop tip 2 – 1 buc.
    • Procesor Intel Core i5 sau echivalent
    • Display 13.3″ glossy
    • SSD minim 128 GB
    • Memorie minim 4 GB DDR3 1600 Mhz
    • Webcam 720p HD
    • Bluetooth – da
    • Reţea Wireless 802.11 ac
    • Placă video Integrată
    • Extensii 2 x USB 3.0, Ieşire audio 1 x Mufă Căşti/Boxe, 1 x Thunderbolt sau echivalent (max. 10Gb/s)
    • Tastatură iluminată
    • Licenţe Mac OS X sau echivalent
    • Office Home & Business sau echivalent
    • Videoproiector – 1 buc.
    • Tehnologie DLP
    • Rezoluţie Minim SVGA 800 x 600
    • Luminozitate Minim 3000 lumeni
    • Contrast Minim 13.000:1 (HCR)
    • Lampă Durată de viaţă minim 10.000 ore (SmartEco Mode)
    • Zoom Minim 2x
    • Alte caracteristici: nVidia 3DTV Play
    • Extensii D-sub / HDMI/ USB/ S-Video/ RCA/ RS232/ Audio in/out
    • 3D Ready – Da
    • Greutate Maxim – 2.6 kg
    • Telecomandă – Da
    • Multifuncţional – 1 buc.
    • Format A4
    • Viteză Minim 33 ppm
    • Rezoluţie Minim 1200×1200 dpi
    • Memorie Minim 256 Mb
    • Limbaj de printare HP PCL 6, HP PCL 5e
    • Tăvi Minim Tavă 50+250 coli, duplex (print/scan), ADF 50 coli
    • Scanner Flatbed, color, max 20ppm black, 9ppm color, max 1200dpi black, 600 dpi color optic, 30 bit, 256 niveluri de gri, scan to USB, scan to network folder(JPG, PDF), scan to mail, scan to Cloud
    • Copiator 600x600dpi, 99 copii, scalare 25-400%
    • Conectivitate USB 2.0, USB Host, walk-up USB, GB Ethernet
    • Volum recomandat 750 – 3.000 pag/lună

    Pentru construirea ofertei de preţ vă rugăm să aveţi în vedere şi următoarele detalii:

    • Preţurile vor fi exprimate în LEI fără TVA.
    • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării;
    • Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă şi a procesului verbal de prestare servicii de către ambele părţi.

    Oferta d-voastră trebuie să fie datată, semnată, ştampilată şi elaborată în limba Română.

    Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTechsylvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

    Vă rugăm să ne transmiteţi oferta D-voastră până la data de 5 iunie 2014, ora 17.00.

    Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0740.373.658, persoana de contact Cristina Alexa (aries.transilvania@gmail.com).

    Cu stimă,
    Bianca Muntean
    Manager de proiect

    30 mai 2014

    ACHIZIŢIE SERVICII DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE

    Nume contractor: Idea Design & Print Atribuit

    Data contract: 06.06.2014
    Moneda contract: RON
    Valoare contract cu TVA: 1.558,68

    În atenţia firmelor interesate
    Stimată Doamnă/Stimate Domn,

    Vă rugăm să ne transmiteţi oferta Dvs. pentru următoarele servicii de informare şi publicitate:

    • Publicarea unui anunţ de presă privind începerea proiectului– 1 buc, publicaţie regională, Dimensiune: 12 cm x 13 cm, Alb-Negru;
    • Publicarea unui anunţ de presă la finalizarea proiectului – 1 buc, publicaţie regională, Dimensiune: 12 cm x 13 cm, Alb-Negru;
    • Editare materiale promoţionale privind proiectul:
      • Pliant – 50 buc., format: 290×200 mm, culori: 4/4, finisaje: 2 biguiri
      • Afiş A3 – 10 buc., format: A3 cm, culori: 4/0.
    • Etichete autocolante pentru echipamentele achiziţionate prin proiect – 10 buc., format:90×50 mm

    Pentru construirea ofertei de preţ vă rugăm să aveţi în vedere şi următoarele detalii:

    • Preţurile vor fi exprimate în LEI fără TVA.
    • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării.
    • Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă şi a procesului verbal de prestare servicii de către ambele părţi.

    Oferta d-voastră trebuie să fie datată, semnată, ştampilată şi elaborată în limba Română.

    Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTechsylvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

    Vă rugăm să ne transmiteţi oferta D-voastră până la data de 5 iunie 2014, ora 17.00.

    Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0740.373.658, persoana de contact Cristina Alexa(aries.transilvania@gmail.com).

    Cu stimă,
    Bianca Muntean
    Manager de proiect

    • 6

    • 11899749_1686962054866487_2754761225745072651_n

    • 2

    • Horizon 2020

    • 17098329_1915346132028077_7218391935391538920_n

    • Aries Transilvania 16

    • 1

    • 11202570_1662916647271028_5424788522269398476_n

    • 5

    • 11822353_1679753138920712_2808580868544369759_n

    • Aries Transilvania 5

    • 10429250_1604530609776299_6388902155167922605_n