ARIES Transilvania logo
  • OI2.0banner

  • banner online-02

  • itechsylvania web header

  • iTechsylvania Aries Transilvania

  • itechsylvania cluster web header

  • IT Study

Achiziţii

ACHIZIŢIE SERVICII DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE

În atenţia firmelor interesate
Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Vă rugăm să ne transmiteţi oferta Dvs. pentru următoarele servicii de informare şi publicitate:

  • Publicarea unui anunţ de presă privind începerea proiectului– 1 buc, publicaţie regională, Dimensiune: 12 cm x 13 cm, Alb-Negru;
  • Publicarea unui anunţ de presă la finalizarea proiectului – 1 buc, publicaţie regională, Dimensiune: 12 cm x 13 cm, Alb-Negru;
  • Editare materiale promoţionale privind proiectul:
    • Pliant – 50 buc., format: 290×200 mm, culori:4/4, finisaje: 2 biguiri
    • Afiş A3 – 10 buc., format: A3 cm, culori: 4/0.
  • Etichete autocolante pentru echipamentele achiziţionate prin proiect – 10 buc., format:90×50 mm

Pentru construirea ofertei de preţ vă rugăm să aveţi în vedere şi următoarele detalii:

  • Preţurile vor fi exprimate în LEI fără TVA.
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării.
  • Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă şi a procesului verbal de prestare servicii de către ambele părţi.

Oferta d-voastră trebuie să fie datată, semnată, ştampilată şi elaborată în limba Română.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

Vă rugăm să ne transmiteţi oferta D-voastră până la data de 5 iunie 2014, ora 17.00.

Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0740.373.658, persoana de contact Cristina Alexa(aries.transilvania@gmail.com).

Cu stimă,
Bianca Muntean
Manager de proiect

03 iunie 2014

ACHIZIŢIE APARATURĂ BIROTICĂ, MOBILIER, ECHIPAMENTE ŞI PERIFERICE DE CALCUL

În atenţia firmelor interesate
Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Vă rugăm să ne transmiteţi oferta Dvs. pentru următoarele produse:

  • Laptop tip 1 – 2 buc.
  • Procesor Intel Core i5 sau echivalent
  • Display 15.6″ antireflexie
  • HDD minim 500 GB 7200 rpm
  • Memorie minim 4 GB DDR3 1600 Mhz
  • Webcam – da
  • Bluetooth – da
  • Reţea 10/100/1000 şi Wireless
  • Placă video Integrată
  • Extensii 4 x USB 3.0, 1 x DisplayPort, 1 x VGA, 1 x alimentare, 1 x RJ-11 (modem), 1 x RJ-45, 1 x conector andocare, 1 x serial, 1 x cititor de carduri media
  • Licenţe Windows 7 Pro 64 sau echivalent
  • Office Home & Business sau echivalent
  • Laptop tip 2 – 1 buc.
  • Procesor Intel Core i5 sau echivalent
  • Display 13.3″ glossy
  • SSD minim 128 GB
  • Memorie minim 4 GB DDR3 1600 Mhz
  • Webcam 720p HD
  • Bluetooth – da
  • Reţea Wireless 802.11 ac
  • Placă video Integrată
  • Extensii 2 x USB 3.0, Ieşire audio 1 x Mufă Căşti/Boxe, 1 x Thunderbolt sau echivalent (max. 10Gb/s)
  • Tastatură iluminată
  • Licenţe Mac OS X sau echivalent
  • Office Home & Business sau echivalent
  • Videoproiector – 1 buc.
  • Tehnologie DLP
  • Rezoluţie Minim SVGA 800 x 600
  • Luminozitate Minim 3000 lumeni
  • Contrast Minim 13.000:1 (HCR)
  • Lampă Durată de viaţă minim 10.000 ore (SmartEco Mode)
  • Zoom Minim 2x
  • Alte caracteristici: nVidia 3DTV Play
  • Extensii D-sub / HDMI/ USB/ S-Video/ RCA/ RS232/ Audio in/out
  • 3D Ready – Da
  • Greutate Maxim – 2.6 kg
  • Telecomandă – Da
  • Multifuncţional – 1 buc.
  • Format A4
  • Viteză Minim 33 ppm
  • Rezoluţie Minim 1200×1200 dpi
  • Memorie Minim 256 Mb
  • Limbaj de printare HP PCL 6, HP PCL 5e
  • Tăvi Minim Tavă 50+250 coli, duplex (print/scan), ADF 50 coli
  • Scanner Flatbed, color, max 20ppm black, 9ppm color, max 1200dpi black, 600 dpi color optic, 30 bit, 256 niveluri de gri, scan to USB, scan to network folder(JPG, PDF), scan to mail, scan to Cloud
  • Copiator 600x600dpi, 99 copii, scalare 25-400%
  • Conectivitate USB 2.0, USB Host, walk-up USB, GB Ethernet
  • Volum recomandat 750 – 3.000 pag/lună

Pentru construirea ofertei de preţ vă rugăm să aveţi în vedere şi următoarele detalii:

  • Preţurile vor fi exprimate în LEI fără TVA.
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării;
  • Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă şi a procesului verbal de prestare servicii de către ambele părţi.

Oferta d-voastră trebuie să fie datată, semnată, ştampilată şi elaborată în limba Română.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

Vă rugăm să ne transmiteţi oferta D-voastră până la data de 5 iunie 2014, ora 17.00.

Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0740.373.658, persoana de contact Cristina Alexa (aries.transilvania@gmail.com).

Cu stimă,
Bianca Muntean
Manager de proiect

03 iunie 2014

ACHIZIŢIE OBIECTE DE INVENTAR, FURNITURI DE BIROU ŞI MATERIALE CONSUMABILE

În atenţia firmelor interesate
Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Vă rugăm să ne transmiteţi oferta Dvs. pentru următoarele produse:

  • Cod Denumire articol – U/M buc
  • BIBLIORAFT – BUC 60
  • DOSAR PLASTIC – BUC 150
  • HÂRTIE COPIATOR A4 – TOP 200
  • SEPARATOARE CARTON – SET 10
  • PERFORATOR mare – BUC 1
  • Bloc notes – BUC 200
  • FOLIE PROTECŢIE A4 – BUC 25
  • FOARFECĂ – BUC 1
  • NOTES ADE 75X75MM – BUC 20
  • NOTES ADE 50X40MM – BUC 20
  • TUŞ ŞTAMPILĂ 30ML – BUC 2
  • Agrafe birou mijlocii – cutie 5
  • ADEZIV SOLID 40GR – BUC 5
  • CREION M0.5/0.7 MM – BUC 10
  • MINE CREION M0.5/0.7 – BUC 20
  • PIX CU RADIERĂ – BUC 5
  • PIX CU MEC OFFICE – BUC 100
  • MINE PIX X20 – BUC 50
  • PIX UNICĂ FOL – BUC 150
  • MOUSE – BUC 3
  • marker permanent subţire – BUC 10
  • marker flipchart – SET 10
  • plicuri mari burduf – BUC 30
  • plicuri mari – BUC 30
  • CD-R OMEGA – BUC 100
  • DVD-R OMEGA – BUC 100
  • hârtie flipchart – BUC 25
  • capse medii – cutie 10
  • capsator – BUC 1
  • Huse laptop – BUC 2
  • Memory stick – BUC 4
  • Tonner multifunction – BUC 10
  • PLIC CD – BUC 200

Pentru construirea ofertei de preţ, vă rugăm să aveţi în vedere şi următoarele detalii:

  • Preţurile vor fi exprimate în LEI fără TVA.
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării.
  • Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă. Livrarea se va face în funcţie de necesităţile achizitorului.

Oferta d-voastră trebuie să fie datată, semnată, ştampilată şi elaborată în limba Română.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

Vă rugăm să ne transmiteţi oferta D-voastră până la data de 5 iunie 2014, ora 17.00.

Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0724-646103, persoana de contact Ioana Sbarcea (aries.transilvania@gmail.com).

Cu stimă,
Bianca Muntean
Manager de proiect

17 iunie 2014

ACHIZIŢIE SERVICII AFERENTE ACTIVITĂŢII DE ORGANIZARE WORK-SHOPURI / SEMINARII CU SCOPUL FACILITĂRII SCHIMBULUI DE EXPERIENŢĂ (KNOWLEDGE TRANSFER) ŞI CREŞTERII ÎNCREDERII ÎNTRE MEMBRII CLUSTERULUI

În atenţia firmelor interesate
Stimată Doamnă/Stimate Domn,

Vă rugăm să ne transmiteţi oferta Dvs. pentru următoarele produse:

  • Închiriere sală (min 30- max 50 persoane) + sonorizare 1
  • Catering (min 30- max 50 persoane) 1

Pentru construirea ofertei de preţ, vă rugăm să aveţi în vedere şi următoarele detalii:

  • Preţurile vor fi exprimate în LEI, inclusiv TVA.
  • Valabilitatea ofertei va fi de minim 30 de zile de la data ofertării.

Plata se va efectua în termen de maxim 90 zile de la semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă şi a procesului verbal de prestare servicii de către ambele părţi.

Oferta d-voastră trebuie să fie datată, semnată, ştampilată şi elaborată în limba Română.

Achiziţia se face în cadrul proiectului „Formarea resurselor umane din domeniul tehnologiilor avansate – iTech Transilvania” SMIS 49856, proiect finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice.

Vă rugăm să ne transmiteţi oferta D-voastră până la data de 19 iunie 2014, ora 17.00.

Mai multe detalii privind cererea de ofertă puteţi obţine la numărul de telefon 0740.373.658, persoana de contact Cristina Alexa ( aries.transilvania@gmail.com).

Cu stimă,
Bianca Muntean
Manager de proiect

  • 6

  • 11899749_1686962054866487_2754761225745072651_n

  • Horizon 2020

  • 17098329_1915346132028077_7218391935391538920_n

  • Aries Transilvania 16

  • 1

  • 11202570_1662916647271028_5424788522269398476_n

  • 5

  • 11822353_1679753138920712_2808580868544369759_n

  • 10429250_1604530609776299_6388902155167922605_n